Tuesday, December 8, 2009

Single but not available...day 4



4 hari lagi, sesak juga rupanya masuk² keje je ramai orang tanya tak cuti lagi ke? bila cuti? nasib cuti aku tak cukup kalau tidak dari minggu ni lagi aku dah menghilangkan diri, so bila lagi 4hari ni macam² lah yang kena dekat aku,salah tulis dikata teringat benda lain, tersilap cakap dikata fikiran dah melayang, aduss nasib ko lah telinga tahan jelah lagipun best sebenarnya benda² macamtu, bukan selalu but hari ini sibuk sikit..banyak kerja² aku kasi settle yelah nanti nak cuti panjang kang menyusahkan orang lain pulak tapi yang mana aku termampu jelah yang tak siap tu paham² jelah erk.

Bila dah dekat macamni teruja jugak rasanya bilalah nak settle part yang bersalam² tu,hahaha biarlah apa jadi sekalipun aku layan je janji majlis tu nanti berjalan dengan lancar aminn..

No comments:

Post a Comment